Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-09, 19:29   #3
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva når kun en i familien lever lavkarbo/høyfett?

Jeg bor sammen med to veldig anti-lavkarbo mennesker (bor for tiden i et midlertidig kollektiv, til huset mitt er klart til innflytting), og jeg lager mye av maten. Jeg er litt egoistisk og tilpasser svært sjeldent maten til dem - og de spiser det de får uten å klage (for da slipper de i allefall å lage mat selv) .

Selv om de ikke orker å høre på preiket mitt, drypper noe inn likevel. De pirker ikke lenger i smøret eller gisper av den fete maten min. De har også merket endringer i den generelle allemenntilstanden sin, og jeg har hørt de si at de er i sååå mye bedre form nå - og humøret er skikkelig oppe. Dette mener de skyldes at de har kjørt litt på frukt i det siste, og at de har sluttet å røyke.

Jeg vil ikke si noe til dem, for de har ikke lagt merke til selv at de har sluttet helt å kjøpe kaker på Rema, Sjokoladeplater annenhver dag, og "noe godt til kaffen" flere ganger i uka.

De spiser brød og syltetøy som vanlige folk, men de får i tillegg mine fete og sunne middager og rester.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat