Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-11, 16:35   #17
bevaremegvel
Medlem
 
bevaremegvel sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 252
bevaremegvel har en fantastisk aura rundt segbevaremegvel har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Grunnstønad avslag

jeg synes vel ikke akkurat noen banner i kirken her men..
jeg synes heller en kan tie stille om en ikke kan svare på det som blir spurt om her inne.

Så vidt jeg kan lese av innlegget så er det en som ber om hjelp og råd ikke hva vi mener om at hun burde få grunnstønad eller ei, og i alle fall så kan en svare uten å være spydig og på grensen til vemmelig.
Hadde det vært mitt innlegg så hadde jeg blitt kjempesåra over mange av disse svarene som ligger her.

og til de som synes JBKM varer en hel evighet så kan jeg bare si at det er jo bra for dere, men vi som baker endel bruker myye. Det går unna mange glass her hos oss og de er dyre.
og etter at vi la om til lavkarbo så bruker vi mye mer penger til mat enn det vi gjorde før, selv om vi er flinke til både å handle billig og kun en eller to ganger i uken.
Men det er verdt prisen om vi får bedre helse så det tolerer jeg så lenge jeg har råd til det.

så om noen hadde fått grunnstønad til hjelp for å dekke dyrt kosthold så hadde jeg ikke fått vondt i magen av det.
De med cøiaki får jo grunnstønad og det er da vel ikke noe dyrere det? i alle fall så var det ikke noe dyrere da vår sønn levde på glutenfritt.

så jeg anbefaler deg Simpfan å anke dette så du får det behandlet en gang til, og om du fortsatt får avslag så skal det sendes videre til en klage og anke avdeling som ser på det. Da får du i alle fall saken skikkelig behandlet, noe de fleste NAV kontorene ikke er i stand til å gjøre, (sier jeg ut fra egen lang erfaring med NAV).

lykke til videre med søknaden og lavkarbokostholdet.

bevaremegvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbokost Svar med sitat