Tråd: Sjokolade
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-11, 22:03   #16
Kristin81
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 233
Kristin81 er på en erverdig vei

Sv: Sjokolade

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Jeg ser du meldte deg inn i august. I svaret ditt leser jeg at du kanksje kjenner lite til LK som kosthold? Hvis det er tilfelle, anbefaler jeg deg å lese deg opp på denne tråden og + de den lenker til.

I den første tiden på LK har mange fettfobi; skulle bare mangle etter årevis med skrekk og gru ift fett. Det viktigste da er kunnskap, så det er bare å lese seg opp. Sukker er i alle fall en av de største synderne når det gjelder vektoppgang.

Les deg opp, og still nye spørsmål. Da er det lettere for deg å stå i mot hvis/når behovet melder seg. Lykke til

Sant, jeg har mye å lære, det er mye å sette seg inn i Har lest boka til Andreas Eenfeldt og Annika Dahlquist, så tror jeg har fått med meg grunnprinsippene. Men jeg er fortsatt litt forvirret når det kommer til dette med kalorier og søtstoffer, merker jeg. For eksempel har jeg lagd meg Bounty-snacks i lavkarbovariant, og er usikker på hvor mye jeg kan tillate meg å spise av dem.

Dette forumet er gull verdt, tusen takk for hjelpen

__________________




Min journal
Kristin81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og Spis deg slank Svar med sitat