Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-11, 08:25   #221
Jonolm
Nytt Medlem
 
Jonolm sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Førde, Sogn og Fjordane, Norge
Alder: 30
Innlegg: 5
Jonolm er på en erverdig vei
Red face

Sv: Dere som har gått ned mange kg, skriv deres slankehistorie her!

Woaaah Takker for all støtten her folkens, er jo helt utrolig!

Glemte å legge til det at moren min sin side av familien sliter med overvekt og kreft. men derimot faren min sin side, den er full av muskuløse karer

Uansett, ja, jeg tenkte å lage animasjonsbilder av alle bildene men også bruke noen av de til å oppdatere ukentlig på den oppkommende nettside.
Ellers har jeg aldri gått på noen slags diet/kur i hele mitt liv, og burde kanskje legge til at etter lappen på Lett-MC såå gikk jeg opp bare 5kg på det..


Problemet mitt som jeg tror er, er det at når jeg kommer til det punktet der jeg starter å pushe meg selv, så forsvinner all motivasjon som jeg tidligere har bygd opp. Det bare dimrer vekk når jeg kjenner at kroppen sliter. (utenom når jeg er sint, men liker ikke trene når jeg er sint pga jeg mister fokus helt)

Ellers har jeg begynt å slite med tretthet og energi både på Jobben og på skolen, og dette er også en av grunnene til at jeg vil starte dette prosjektet.


Som sagt tidligere, ganske ny når det gjelder dietter og lignende, og verdsetter ALLE tips!

Klarer jeg dette her, så blir det nok mye skryt med henvisning til lavkarbo-forumet og hele denne HERLIGE gjengen, føler virkelig jeg fikk støtte her, helt utrolig flott

__________________
If at first you don't succeed, look in the trash for the instructions.
Jonolm er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen For Øyeblikket. Svar med sitat