Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-09, 14:24   #9
Stixiepix
Juniormedlem
 
Stixiepix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Øy på Sunnmøre
Innlegg: 40
Stixiepix er på en erverdig vei

Sv: Eksempler på hva dere andre spiser i løpet av en dag er ønskelig

Opprinnelig lagt inn av fleur, her.

Som ny bruker av ketolyse kuren er jeg nysgjerrig på hva dere andre spiser i løpet av en dag. Er det noen som har lyst til å dele det med meg så er jeg veldig takknemlig. Som de aller fleste så er hverdagen meget hektisk og jeg er avhengig av at det er enkelt. Jeg har spist en del oste biter og fårepølse som mellom måltid når jeg har hatt det travelt...er ikke bra det kanskje. Spsier selvfølgelig ikke bare det:-)
Er så redd for å gjøre feil slik at jeg går opp i vekt i stedet for å gå ned.... men når det er sagt så er jeg positivt innstillt etter mange positive og fine svar på mitt siste innlegg, så takk for det:-)

Det er ikkje så lett når en er ny. Har rotet litt jeg også her inne, og holdt nesten på å gi opp hele greia. Følte at eg ikkje hadde noko på eit forum å gjer, eg var så blåst :-) Har aldri vært på forum før, føler meg eldegammel og bortreist, hehe.
Men idag kom pakken med boken osv , og eg skal starte med ketolysekuren. Så da for eg prøve å komme inn i systemet her, det virker som en god plass, for råd og deling av erfaringer. her er noen ringrever her inne, som sikkert er snille og hjelper oss nye i gang.

Stixiepix er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat