Vis enkelt innlegg
Gammel 27-12-11, 16:08   #26
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo tetter rørene?

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Samme hvem som har skylden... Jeg syns det er ekkelt å tenke på at dette er et festmåltid for rottene... Og syns også det er trist at noen må bruke tid og penger på å fjerne dette, når vi kan forhindre dette ved å kaste matfett som avfall, isteden for å skylle det i vasken... Jeg skal bli flinkere iallefall...

Ps, men hva med talg? Om jeg skal vaske bort sølt talg på en lysestake, så skyller jeg det av i glovarmt vann i vasken. Dette må jo også tette røra. Men hvordan får det bort på en annen måte?

Nå tror jeg ikke alt blir direkte kastet i vasken. Det ER jo faktisk blitt mer og mer populært med disse kjøkkenkvernene og mye kastes sikkert der. Men resultatet blir jo det samme. Det tetter....

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat