Vis enkelt innlegg
Gammel 27-12-11, 17:40   #27
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo tetter rørene?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Nå tror jeg ikke alt blir direkte kastet i vasken. Det ER jo faktisk blitt mer og mer populært med disse kjøkkenkvernene og mye kastes sikkert der. Men resultatet blir jo det samme. Det tetter....

Litt usikker på hva du mener.. Men tipper du mener at det er det samme om man kaster det i vasken eller i kjøkkenkvernene.... Vi har sånn selv, var montert da vi hadde flyttet inn, men siden det ikke er lov i Norge med slike, så har tatt ut kontakten og bruker den som en vanlig vask.

Jeg vasker alltid stekepanner i oppvaskmaskinene jeg, og da tetter det vel seg i rørene der også? Hva med engangsstekepanner? Noe Ikea og Nille kunne tenkt på!

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat