Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-13, 14:43   #7
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: For mye proteiner, trenger råd

Det du har gjort til nå ser jo ut til å virke bra, så ikke stress med å endre på noe for det at du er redd for å få for lite fett. Føler du deg mett, tilfreds, i god form og går ned i vekt ser jeg egentlig ingen grunn til å pøse på med mer fett. Noen må ha så mye fett for å gå ned andre ikke. Selv ligger jeg på 60-65% fett daglig, er fornøyd og går ned.

Dersom du opplever stagnasjon i vekta etterhvert kan du evt se på om det er ting som bør endres. Det er ikke sånn at det er nødvendigvis minimalt med kh og maksimalt med fett som er nøkkelen til en fin vektnedgang.

P.S: Så lenge du spiser grønnsaker som vokser over jorda og ikke pøser på med f.eks fløte/rømme skal det mye til for å komme over 20 g kh daglig.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat