Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-09, 12:43   #16
ledance
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Rælingen
Innlegg: 6
ledance er på en erverdig vei

Sv: Lavt stoffskifte

Opprinnelig lagt inn av caz, her.

Armour er naturlig stoffskiftehormon (laget fra dyr), og har da både T4 og T3 (++) altså som levaxin og liothyronin.
Jeg har lavt stoffskifte, og bruker både Levaxin og Liothyronin (T3). Jeg var ikke istand til å gå ned før jeg fikk T3, i tillegg forsvant mye av "tåka" jeg gikk i. Etter hva jeg har lest meg til kommer dette av at kroppen ikke alltid er like flink til å omdanne T4 til T3 og at det gjelder ganske mange. Jeg har forsåvidt også hatt lavt d-vitamin som jo og spiller inn på stoffskiftet, men fikk T3 etter dette var normalisert.
Jeg anbefaler ingen å forsøke å benytte T3 som slankemiddel, for det første er bivirkningene ubehagelige, pluss at T3 er med på å dele fettcellene slik at de blir flere.. Men for de som går rundt i "tåkeheimen" og aldri føler de blir noe bedre av Levaxin er det absolutt verdt det.. Men gjør det riktig..

Kan fettceller dele seg???
Og jeg som alltid har lært at ved feks fettsuging kommer der aldri nye fettceller tilbake....det er bare mere plass for de resterende for å vokse,og at man derfor skal være varsom med hva man putter i seg også etter ett slikt inngrep....
(bare et eksempel altså....var det me at fettceller kunne dele seg som eg reagerte på

ledance er avlogget   Min kostholdsfilosofi: MYE fett og minimalt me karbo :) Svar med sitat