Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-09, 12:32   #7
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Kan man leve for alltid på lavkarbo? Er det bra for helsen?

Opprinnelig lagt inn av *pippi m gutt og jente*, her.

Ja det funker supert for meg og=)) Men er livredd for å legge på meg igjen..Derfor mange rare sp.mål fra meg:=) Kroppen min er vande med 15 karber til dagen så det skal bli rart å øke disse..Hvor mye frukt kan jeg spise til dagen feks? Hvordan ser dagsmenyen ut for dere som spiser lavkarbo?

Jeg synes kanskje flere frukter om dagen høres mye ut da. Husk at hver gang du spiser frukt så økes blodsukkeret og insuling frigjøres for å bøte på. Mamma har gått ned over 30kg på lavkarbo, og spiser i dag ( 6 år etter) fortsatt lavkarbo, men hun kan absolutt ikke spise frukt hver dag, kanskje et par dager i uka maks. Men hun spiser rå bær hver dag, som feks tyttebær, multe og bringebær ( uten søtning) på cottage cheese og yoghurt. Hun spiser speltrundstykker nå og da, noen ganger i måneden, men ikke daglig og ikke flere ganger i uka.
Hun spiser aldri potet og pasta, men hun spiser nok linser og bønner i små porsjoner til middagen daglig.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat