Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-14, 12:12   #25
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Billige forlovelsesringer?

Jeg har aldri skjønt dette hysteriet med bryllup og sånn jeg, så mulig jeg er litt farget av det.. Men jeg har hvertfall aldri forstått det med å være forlovet i årevis uten å løpe lina helt ut? Forlovelse er jo en type "muntlig" kontrakt på at det er den personen man vil gifte seg med, men det er ikke den skriftlige og attesterte. Da kan man vel like godt få det formalisert? Eller trenger man en mulighet til å løpe ut bakdøra så lenge det ikke er på papir? Fordi det er lettere å bryte en forlovelse enn å oppløse en ektepakt? Om man ikke er sikker kan man jo bare forbli samboere.
På jobben har vi noe som heter intensjonsavtaler. Det betyr at man skal prøve, om alle forhold ligger til rette for det, å benytte hverandres tjenester. Det blir vel det samme som en langvarig forlovelse... Litt sånn "du duger, men det finnes mange andre der ute som kanskje duger bedre."

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat