Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-06, 23:24   #2
Goggen
Seniormedlem
 
Goggen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 998
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Mange av dere er på ville veier

Ja, på ville veier sier du. Jeg vet ikke hva som er villest. Å pøse sukker inn i kroppen og bli smellfeit(jeg har BMI 41) eller å fjerne sukker og bli slank. Jeg har ingen tanker om å hive all frukt og grønnsaker ut av kostholdet. Men for en periode skal jeg luke dem ut og senere se om jeg ta noe inn igjen. Jeg har hatt svært fysisk arbeid utendørs i flere år, men tok ikke av annet enn det som ble muskler. Og buken sto som et trommeskinn. Helt fra barneskolen av skulle jeg slankes med grønnsaker, brød, lite fett og mosjon. Og for et par måneders tid virker det, men så fyker vekta opp til mer enn den viste. Forbrenningen og metabolismen lå brakk. Jeg fikk trøbbel med skjelvinger, som kan tyde på sukkersyke, men det ble ikke funnet alarmerende verdier da. Hvor lenge skal jeg fortsette kostholdet jeg har før det ender med sukkersyke?

Jeg er heller på det du kaller "ville veier" enn å ligge på rygg i en trekasse.

Lykke til selv forresten!

__________________



Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat