Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-11, 20:52   #10
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Å fly som overvektig?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det stemmer, det er endel krav til at man skal være frisk og oppegående om man sitter der (som om man ikke er oppegående om man veier for mye?)
Dessuten får man ikke lov å ha jakke eller veske i fanget når man sitter der, det er skikkelig hat!


Det er nok en grunn til at bestemmelsen finnes. Det er fullt mulig å være så overvektig at man er funksjonshemmet. Min erfaring med kabinpersonale er at de er verdensmestre i å utøve fornuftig skjønn. Jeg tror det er utelukket at de vil nekte noen å sitte ved nødutgangen fordi de veier 20 kilo for mye...

Forbudet mot vesker og jakker i fanget (kun ved take off og landing) er selvfølgelig for å unngå unødvendige ting å snuble i når alle skal evakueres raskest mulig gjennom nødutgangene.


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat