Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-10, 22:24   #5
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Mål for 2011 - sunnere kosthold for ungene mine

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

I dag har vi hatt hjemmelagede kylling nuggets til middag!
Laget av 2 digre kyllingfileter, 2 egg, 1dl fløte, 4 fed hvitløk, 3/4 løk, 1/2 chili, 1/3 kokt blomkål og noen få biter squash(uten skall) og litt ost!
Ungene( og gubben) aner ikke hvor mye grønnsaker de har fått i seg og spiser masse nuggets i den tro at det kun er kylling og litt løk!

Har lekt med tanken på å lage nuggets bare av grønnsaker! Har bare aldri kommet så langt! I løpet av helgen kanskje?

Tidligere har jeg laget rød linsepure! Ble godt, det, i stede for potet/blomkålmos feks!

Kylling skal definitivt prøves og nuggets også - jentungen sier hun liker kylling, men det gjenstår nå å se... *hø hø*

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat