Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-12, 19:46   #208
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Oida - Jaquesson igjen

Opprinnelig lagt inn av teleslynga, her.

Det er i hvert fall veldig interessant hvor forskjellige vi er! Det som irriterer meg grenseløst med overvektdebatten, er den veldige troen på at selvbeherskelse skal redde verden. Altså, de slanke er ikke slanke fordi de går rundt og er sultne og nekter seg selv mat hele tiden. Likevel er det dét man mener er løsningen for de overvektige. Dessuten vil jeg tro at veldig mange (alle?) av de i vektklassen til Jørgen, var kraftig overvektige lenge før de begynte på skolen. Det er ikke bare å ta ansvar for egen helse når man er seks år gammel.

Signerer på den og ser med gru på førsteklassebildet hvor jeg var den nest største i klassen og godt overvektig. Og jeg fikk bare litt lørdagsgodt og ellers "normal, sunn norsk bondekost", dvs mye brød og potitter.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat