Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-12, 00:06   #213
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Re: Oida - Jaquesson igjen

Opprinnelig lagt inn av Sugarpill, her.

Men...noe jeg lurer på er om det ikke er noen brukere her inne lenger som vil vedkjenne seg at de har spist på seg i alle fall deler av overvekten sin? I gamle dager var det åpenhet rundt temaet tvangsspising etc. her inne, nå synes det som om majoriteten har spist på seg betydelig overvekt ved å spise 1400 kcal om dagen og trene fem ganger i uka...

Neida. Jeg har da spist på meg min egen overvekt. Har ingen problemer med å si det. Det er sinnsykt med kalorier i den maten jeg pleide å spise masse av før i tiden. Kombinert med ett latskapsliv så blir det overvekt.

De fleste her TROR de har spist 1400 kalorier og likevel lagt på seg. De har glemt den sjokoladen med 500 kalorier eller den skvetten med cola etc. De starter også helt i feil ende med å fjerne gulrøtter og epler fra kosten og tror det bringer lykke, men velger samtidig å beholde veldig mange av de andre, mer usunne vanene som førte til overvekten.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat