Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-12, 09:01   #216
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Re: Oida - Jaquesson igjen

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Det er ingen tvil om at noen har spist for mye. Men noen av oss har faktisk telt og veid all mat i ti år og mere, hvorfor jeg legger på meg av færre kalorier enn jeg liksom har bruk for aner jeg ikke, men spiller det noen rolle? Poenget er jo at kaloriteorien ikke funker så bra for meg når det kommer til vanlig lavkalori/lavfett. Min 3. diettvekt holder på å takk for seg, den er godt brukt gitt.

Jeg føler nok heller at det er motsatt av det du sier, at det IKKE er lov å si at man faktisk har hatt kontroll på kaloriene og enda lagt på seg.

Sa jeg at det ikke fantes de med streng kontroll som likevel ble overvektige da?

Det har aldri jeg sagt eller ment, så du trenger ikke gå i angrep med en gang noen sier at de SELV har gått opp på den måten. Men takk for at du understrekte poenget mitt.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat