Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-05, 10:29   #4
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 56
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Da vil jeg si at det går an å regne ut, for du vet hvor mye karbo du har i 100g potet og du vet hvor mye karbo du har i potetmel/100g. Ved å lage potetmel med nøyaktig 100g potet og så veie det tørre potetmelet.

La oss si du får 50g mel. Da tar du mengden karbo/100g potetmel og deler på to så har du mengden karbo du har tatt ut av 100g potet.
Det blir mye regning dette men det klarer jo flinke Lene

La oss si du får 40g potetmel. Da ganger du det med mengden karbo som står på potetmelpakka og så deler du det med 100.... Så tar du mengden karbo i 100g potet og trekker fra mengden i 40g potetmel. Så enkelt....

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat