Tråd: Prøvere
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-13, 12:50   #515
Gekke83
Medlem
 
Gekke83 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2013
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 118
Gekke83 er ny på veien

Sv: Prøvere

Opprinnelig lagt inn av Humla76, her.

Det der kan jeg bare skrive under på!!

Vi prøver ikke så veldig hardt akkurat nå, men prøver jo å "sende soldatende på tokt" når jeg har eggløsning. Har heldigvis veldig tydelige tegn, så jeg slipper å kaste vekk penger på mer testing med Clearblue fertilitetsmonitor.

Har en pakke med enkel kur med Pergo, men har lite lyst til å ta ein ny runde kjenner jeg.

Jeg er godt i gang med å gå ned i vekt, mistet 10 kg nå Men jeg har jo masse igjen, så jeg tror det er best at jeg venter med den kuren til jeg har kommet til første delemål, som er 12kg til.

Gikk du på lavkarbo da du gikk på Pergo? Mange sier de går opp i vekt pga kuren... Om du gikk på pergo da, hvordan gikk vektnedgangen?

Jeg har ikke gått på noe. De to gangene jeg har vært hos legen og spurt om de kan sjekke om jeg er steril, har jeg begge gangene fått som svar at jeg er for ung til at de vil ta tester eller sette i gang tiltak. Dette har knust meg såpass at jeg klarer ikke si noe til mitt forsvar, og ender opp med å gå gråtende derfra. Det faktum at jeg betaler dem for å finne det ut for meg, ser ikke ut til å holde tankene i sjakk.

Jeg og min fantastiske forlovede har blitt enig om at vi skal gifte oss først, så setter vi i gang prosessen. Dette er for å minimere stresset, da kan det jo hende det hender noe av seg selv. Jeg klarer likevel ikke slutte å håpe. Bryllupet står i 2015, så muligheten for at skuldrene senker seg innen den tid finnes jo.

__________________




Gekke83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins, fase 1 Svar med sitat