Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-14, 11:19   #1
Lille ullen
Juniormedlem
 
Lille ullen sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 45
Innlegg: 11
Lille ullen er på en erverdig vei
Red face

Tror dere jeg tenker riktig her?

Er per definisjon ikke overvektig, men sliter med å få av noen irriterende ekstrakilo... Veier 73 nå og vil så veldig gjerne ned 5-8 kilo...
Vel, jeg har spist lavkarbo i litt over tre år nå, men kroppen min syns nok at 73 kilo er sånn passelig :o Denne tiden har vært mest generell lchf-noen ganger over mot Lindberg..
Så etter jul fikk jeg ånden over meg-det hadde jo blitt litt mye utskeielser :o
Kjøpte og leste Ketolyse boka.. Har forsøkt å følge den så nøye som mulig, men dessverre så ble det utskeielser noen helger på rad med bla hvitvin... (Sosiale happeninger og besøk på hytta ol) Man skal jo helst vente med det til fettforbrennngen er ordentlig i gang... Så gikk det nå tre uker som også har vært helt alkoholfrie også-allikevel INGEN nedgang :(
Tillot meg litt mer kos i helgen igjen siden jeg allikevel ikke hadde klart å gå ned noe :rolleyes: Resultatet var selvfølgelig at også 1-1,1/2 vannkilo også kom tilbake :rolleyes:
Nå lurer jeg på å ta noen grep for å se om jeg kan komme videre.... Skal jeg kutte ut melkeprodukter?? (Blir vanskelig...), eller frø/kjerner?? (Ikke sååå vanskelig)
Et annet alternativ kunne være å prøve Lindberg igjen og trene mer..??

Håper noen kan ta seg tid til å svare :) er jo så mange flinke folk her :):)

__________________



Lille ullen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse trorjeg Svar med sitat