Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-07, 13:49   #25
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kan dette stemme ang poteter?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg har heller ikke den store facinasjonen for potet... til tross for en oppvekst med en far som mente at "er det ikke pottit så er det ikke mædda!". Noe som førte til at jeg først da jeg flyttet hjemmefra i en alder av 20 oppdaget at det IKKE nødvendigvis er potet til spagettigryte... Jeg velger i mitt stille sinn å tror at denne instillingen bidro til at han nå har diabetes 2....

Ouch...
Det er vel sånn mange tenker, fordi det er en vant tanke, potet er vanlig, billig, lettvint.
MEN, det er jo mye som er mer lettvint. Hvem er det som orker å spise en rå potet, eller potet i det hele tatt dersom det ikke er krydret, sauset el fløtegratinert eller noe som helst? Ikke veldig mange. Å knaske på en rå brokkoli er faktisk ganske ålreit. Syns nå jeg

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat