Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-11, 14:57   #14
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Januarskravletråden til 30+

Jeg er veldig spent på hvordan du opplever "spisepresset" fra omverdenen, du som fortsatt er tenåring, Nupsida? Jeg husker jeg følte meg veldig sær om jeg ikke spiste som alle andre og følte et større press da enn nå på at man "må" drikke cola og spise snop. Ettersom det er veeeeeeldig vanlig blant tenåringer (desverre).

Heaven: giraffer er awesome Jo, takk for det. Det har ikke vært så vanskelig heller da, i og med at jeg har ikke hatt matlyst nesten :P Og iallefall ikke lyst på snop. Jeg har ikke orka tanken på å bli dårlig av å spise feil mat heller, jeg er nok dårlig fra før pga en betennelse i spiserøret. Da er det plutselig litt enklere

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat