Vis enkelt innlegg
Gammel 04-06-11, 22:51   #19
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Omlegging til annet kosthold

Opprinnelig lagt inn av marionilona, her.

Helt enig.
Selv har jeg vært en lavkarber siden 1. mars, men når jeg er ute å spiser er jeg ikke såååå nøye på om det er litt hvetemel eller sukker i sausen. Holder meg selvsagt unna poteter/ris/pasta, men en og annen pommes frites har jeg smakt på. Har spist et par teskjeer med dessert hos svigers, og tok meg faktisk en kule med is på fredag(første gang siden 1. mars)... Føler at jeg er så streng ellers, at noe må jeg unne meg. Kroppen tåler de små mengdene, og jeg fortsetter nedover i vekt

Noe av det som har vært problemet mitt den siste tiden er at det har blitt litt for mange utskjeielser. Jeg har hatt lyst på grov brød, fullkornris/pasta. Som det da har blitt spist en del av. Så nå har jeg tenkt nøye gjennom dette, og isteden for å ha utskjeielser hele tiden og dårlig samvittighet i tillegg, legger jeg heller om til et kosthold som passer meg bedre. Men, kommer fortsatt til å begrense litt på karbohydratene og unngå de fleste raske.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat