Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-10, 12:02   #19
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Har lagt merke til at det brygger seg opp til disput mellom ketolyse og lavkarbo

Jeg er såååå enig med Gerd og Nellie her. Folk er forskjellige både i personlighet og i hvordan kroppene våre fungerer. Men uansett hvilke kostholdsfilosofi vi følger, så er det hardt arbeid å gå ned i vekt og vi trenger støtte alle sammen.

For meg fungerte ikke ketolyse, men jeg har gått ned i vekt med eurodiett. Jeg har likevel ikke problemer med å anerkjenne at veldig mange kommer til mål med ketolyse. Jeg skulle faktisk ønske det var meg, for da jeg fulgte ketolyse fikk jeg spise mat som smaker sykt mye bedre enn eurodiett produktene. Men jeg er bare sjeleglad for at når jeg hadde prøvd ut en metode lenge nok (2 1/4 år), så fantes det andre alternativer enn bare det å gi opp.

Jeg tror det er viktig at vi alle sammen anerkjenner at vår egen måte å gjøre det på ikke nødvendigvis passer for andre.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat