Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-13, 19:15   #20952
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Julie, her.

Er det vanlig at det gjør vondt i en tann etter boring?

Jeg var nemlig og fikk boret to småhull i går formiddag, men det er bare den ene tannen som er vond, og det som er enda merkeligere er at jeg kan spise og drikke uten å oppleve smerter, mens ellers "dunker" det liksom i den. Det var ikke så ille i morges, men nå er det ganske ukomfortabelt. Jeg spurte forøvrig tannlegen etter hun var ferdig om jeg burde forvente noe smerte, og da sa hun at det kunne "ile" litt, men at det ikke burde være direkte vondt.

Noen som har tips/innspill?

Har hatt vondt etter boring flere ganger og fått beskjed om at det er helt normalt når man har irritert nerven. Det vil som regel bli bedre i løpet av en uke!
Pleier å hjelpe med en Ibux eller 2! God bedring!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)