Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-13, 20:00   #1
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Kjøkkenutstyr

Jeg må bare tipse om min nye forelskelse, som letter lavkarbo-hverdagen flere hakk: porselenskniver!
Jeg fikk en slik kniv gjennom jobben da vi tok inn en ny leverandør, og steike! Dette er ikke for amatører altså du kan holde den med skarpsiden opp og slippe en tomat på den, den deler seg uten å bremse farten engang (har testet). Og på YouTube ligger en video av en fyr som barberer seg med en slik kniv. Jeg har prøvd såkalte japanske kokkekniver o.l tidligere, men ingenting kan måle seg. I Will never look back til og med superskeptisk sambo er nå frelst og har gått til innkjøp av knivblokk med slike kniver.
Dette ble kanskje litt mye halleluja, men det er virkelig verdt å prøve. Å skjære løk, salat, tomater (som kan være noen seige jævler), kjøtt o.l er en helt ny opplevelse

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat