Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-06, 15:01   #2
HildePåSlankern
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 58
Innlegg: 154
HildePåSlankern har en fantastisk aura rundt segHildePåSlankern har en fantastisk aura rundt seg

Sv: 4 uker etter...

Hei Agate, jeg gikk ikke ned så mye heller de ukene jeg prøvde. Jeg blir bare mer og mer overbevist om at vi er forskjellige. Det som virker på noen, virker ikke på andre. De siste to ukene prøvde jeg meg på en svært ekstrem versjon av Skaldeman, med kjøtt, fisk og fett og ikke så mye annet, minimalt med melkeprodukter. Jeg gikk ned noe, men ikke mye. Jeg merket heller ikke noen positive helseforskjeller. Jeg er i ferd med å gå over til en lavkarbo versjon av blodtypedietten for å se om dette er veien å gå for meg. Jeg har blodtype A, hvilken blodtype har du? Sten Sture Skaldeman har også blodtype A, men fett og kjøtt har gjort underverker for ham. Ikke godt å vite hvilken vei man skal gå her hehehe.

Jeg liker ikke at det virker som om immunforsvaret ditt virker svekket. Har du tatt vitamineral eller noe annet kosttilskudd?

Ikke fortvil, jeg har vært der og flere andre også!

Vennlig hilsen

Hilde

HildePåSlankern er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Leter og leter Svar med sitat