Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-12, 19:53   #20
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Til inspirasjon og motivasjon: Ned 50 kg på fire måneder

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Altså. Noe må være galt her da? Flere år på lavkarbo og ikke ned noe særlig på vekta? Sikker på at det ER lavkarbo det du propper inn ila de årene da? Jeg synes nå det er lett å glemme små ting og de små tingene blir jo mye ila flere år da. Jeg trodde jeg levde sunt jeg og sa det også, men gikk nå opp 10kg på 3 år allikevel. Jeg var kanskje ikke så veldig sunn allikevel hehe.

Jeg var sikker på du var dame, men jeg skjønner nå at du må være mann. Du vet tydligvis ikke særlig mye om kvinners kropp og metabolisme.

Det er faktisk en del damer som sliter med å gå ned i vekt på lavkarbo (inkl. meg), og jeg kan si at når jeg i flere måneder i strekk spiser strikt LCHF, går jeg ikke ned ett gram lenger, og jeg er fortsatt overvektig. Jeg har prøvd mye for å få fortsatt nedgang; jeg har kuttet ut meierieprodukter i tre måneder uten resultat og jeg har spist mindre mat i flere måneder uten resultat, kuttet ut kaffe uten resultat og trent uten resultat. Hadde du kommet til meg og spurt om jeg kanskje hadde proppet i meg noe annet i løpet av denne tiden, hadde jeg meid deg rett ned.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat