Vis enkelt innlegg
Gammel 20-07-10, 15:50   #38
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Juliskravletråd for 30+

Opprinnelig lagt inn av MiniMe!, her.

Takk for tilbakemld Vaskeklut!
Det er egentlig det som er problemet, at jeg tror ikke at jeg spiser nok, eller nok fett. Det jeg i hovedsak spiser er kjøtt i form av kylling, storfe litt svin, og fisk. Egg, bacon, litt rømme og ost og litt grønnsaker som brokkoli, løk, sopp og paprika. Og drikker ca 2 liter vann. Spiser 2-3 ganger per dag.
Tror faktisk ikke jeg har klart å spise opp karbo-kvoten min på 20g karbo per dag enda.
Men kan det hende at jeg spiser for lite fett, og derfor ikke går ned?

Det er godt mulig! Spesielt om du spiser mye kylling og svin Det er ganske magert kjøtt begge deler. Stek i meierismør og putt gjerne på en klatt smør på kjøttet når du har lagt det på tallerkenen Det bruker jeg å gjøre, i alle fall. Men så følger jeg skaldeman og da

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat