Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-11, 12:47   #67
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: En kort innføring i PCOS

Opprinnelig lagt inn av Hegens, her.

Jeg er helt ny her!
Jeg og mannen tenkte å prøve oss på litt lavkarbo...

Jeg har Pcos, fikk det påvist for 3 års tid siden.. kraftig hårvekst..magefett...menssykluser på 30 - 100 dager...ble satt på ppiller, og hadde veldig god virkning av det... gikk ned noen kg etter jeg startet... mye mindre fett hår...ikke kviser.. etc..

Men nå har jeg sluttet for å prøve å bli gravid snart ( jobbytte har gjort at vi har måttet utsette litt).. Jeg fikk så fett hår med en gang.. masse kviser..mere migrene og mage este ut

MEn enn så lenge har jeg hatt ganske gode sykluser ( 33-50 dager)og jeg tror jeg har hatt eggløsning( testet med el-test etter eggløning.. og fikk mens 12 dager etter hver gang) så jeg enser håp..!

MEN jeg tenker at det uansett hadde vært fint å få av seg litt magefett... jeg er 175 høy.. og veier 98 kg !!

Ble kjempeglad da jeg leste noen av historiene her om pcos og egenproduserte barn og vektnedgang Så jeg enser håp!

Håper vi klarer å bite i det å kjøre dette for fult sammen med mosjon til vi skal begynne prøvingen i august igjen

Dette var meg ...!

Stor klem

Velkommen hit, og lykke til med både lavkarbo og prøving!

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat