Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-11, 10:34   #71
Heidilla
Juniormedlem
 
Heidilla sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 15
Heidilla er på en erverdig vei

Sv: En kort innføring i PCOS

Vil gjerne dele noen oppmuntrende ord med alle dere i denne fine tråden! Jeg har pcos, og har alltid vært overvektig. Før jeg begynte med prevensjon for en del år siden hadde jeg veldig uregelmessig mens, og jeg har alltid slitt mye med acne. Da jeg fikk diagnosen for noen år siden la jeg om tvert til lavkarbo, og begynte å trene mer. Jeg gikk sakte men sikkert ned 40 kg over ca. to og et halvt år. Etter vektreduksjonen var cystene (som jeg hadde mange av) så godt som borte, og jeg var ikke lenger insulinresistent. Da jeg et drøyt halvår etter sluttet på prevensjon fikk jeg regelmessig mens med en gang, og ble gravid etter tre mnd.! Jeg sitter i skrivende stund med en skjønn liten pode på 4 mnd som ligger og sover ved siden av meg

Så til dere alle - ikke gi opp håpet, lavkarbo funker! Men som flere her sier - det er viktig å huske at det kan ta litt tid og at livsstilsendringen bør være permanent

Heidilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo, nært opptil Lindberg Svar med sitat