Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-10, 08:18   #31
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Skravletråd for Lindbergerne

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Jeg har prøvd et par ketogene og Lindberg. Trives best på Lindberg fordi at jeg ikke liker den matleiheten jeg får på Ketolyse. Liker ikke å føle at jeg like greit kan gå ei uke uten mat Og gjør man Lindberg ordentlig så kan jo det være like effektivt som ketogene dietter også.

Ikke plaget med matleihet egentlig, synes det er både lettvint og praktisk med Ketolyse og ser muligens for meg at det blir mer jobb og planlegging med Fedon? Har god tid mtp resten av kiloene som skal av, går jeg for fort ned får jeg bare så løs hud, lite lekkert
Så hadde det vært knallbra å få med sambo, han har klart å legge på seg en del etter at han sluttet som trailersjåfør, bakvendt nok
Bruke opp mer av Ketolysematen, få igjen Fedon-bøkene og så skifter jeg fil

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat