Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-08, 18:03   #3
nattfrue
Seniormedlem
 
nattfrue sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 740
nattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snill

Sv: Hvor mye mat er vanlig for sånne som oss?

Tror det varierer veldig mye hvor ofte og mye folk spiser? Selv spiser jeg nesten alltid kun to måltider om dagen, lunsj og middag. Noen ganger spiser jeg noen nøtter, bringebær eller en liten godbit imellom, men det er sjelden pga sultfølelse.

Har med en normal (kanskje litt større) størrelse matboks på jobben, og i den er det salat med grønnsaker, kyllingpålegg, ost og nøtter, eller evt. en mindre boks med middagsrester eller omlett med salat, agurk, tomat og paprika ved siden av. (Jeg gidder aldri veie ting noe særlig, så vet ikke nøyaktig hvor mye det er.)

Til middag spiser jeg vanligvis noe jeg tror tilsvarer rundt 150-200 gram kjøtt, fugl eller fisk med tilhørende grønnsaker, vanligvis stekt i smør og med litt fløte eller creme fraiche på toppen.

I tillegg bli det masse, masse vann.

Dette holder meg god og mett og glad, i alle fall

Å ja - også går jeg hver dag. Alt fra en halv til halvannen time. Ingen trening utover det, men jeg synes det funker fint.

__________________
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
Min journal
nattfrue er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen diett med utgangspunkt i Ketolyse Svar med sitat