Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-10, 11:41   #18
lenelin
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 1
lenelin er på en erverdig vei

Sv: Candida-oppblomstring. Stevia eller kokosmel?

heisann.

Driver selv med candidakur og har funnet ut (ved påvirkning av andre candidaere :P) at blodtypedietten er veldig god å rette seg etter i tillegg. Flere som finner ut at man der ikke skal spise det man faktisk reagerer på fra før... Og der stod det at jeg ikke skulle spise kokos. Jeg er blodtype 0 og ville bare nevne det hvis du skulle være av en blodtype med samme matrestriksjoner. Du trenger ikke være enig med det med blodtypedietten, men jeg finner det veldig logisk og fikk bekreftet stoore deler av den under min testdiett på candida! Håper du kanskje finner ut noe. For selv om folk skriver at det bare er å kutte ut ting her og kutte ut ting der, vet jeg hvordan små ting (som min stevia hazzelnut) kan gjøre hverdagen lettere!! Og da er det ikke så enkelt som å kutte alt... Jeg har ikke reagert på stevia ihvertfall og har både pulver og utallige flytende. Men har reagert på enkelte ting jeg har bakt som jeg ikke har gjort før etter jeg brakte kokosmelet inn i min kjøkkenhylle. Takk for meg

lenelin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Candida nå. ellers lavkarb Svar med sitat