Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-11, 08:01   #37
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

"Mengele Zoo" av Gert Nygårdshaug. Liker den veldig godt. Har kjøpt en sånn samlebok av han, hvor hovedpersonen i Mengele Zoo også er med i bok nr. 2. Satser på at fortsettelsen er like bra

Åh! Elsker Nygårdshaug. Har kun lest Mengele Zoo av trilogien, men vil på det VARMESTE anbefale Prost Gotvins Geometri og Fortellerens Marked (som også spinner noen tråder fra Mengele Zoo). Jeg er ikke noe glad i krim, og dette kan vel strengt tatt ikke kalles krim, men de er sykt spennende!

Jeg har fått leselysten tilbake etter litt tørketid, og avsluttet nettopp Drømmen og Hjulet av Bjørneboe (løs biografi om Ragnhild Jølsen), litt som en slags inspirasjon til gå løs på "feministlitteratur" fra forrige og forrige-forrige århundre. Men så fikk jeg Lille Stjerne av John Ajvide Lindquist i hendene, og måtte bare kaste meg over den, og er godt og vel halvveis nå. Jeg har snart lest hele bibliografien hans, og han gjør ikke ett feilskjær. En av de mest fantastiske nordiske forfatterne av moderne tid som jeg har vært borti! Elsker skrekk- og grøsserallegoriene han bruker!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥