Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-04, 16:57   #5
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lise


...eller å flykte inn i cyberverden.... Karbojunkie er en fin plass ..


Jeg gjør vel litt forskjellig;
Kanskje finner jeg noe lovlig å spise, fordi jeg egentlig er sulten, eller jeg kan drikke vann, snakke det bort, bli opptatt med noe annet. Hva som helst faktisk, fra hagearbeid til strikking eller baking. Ganske kjedelig kanskje(ihvertfall å skrive om), men funker for meg.

Det viktigste er kanskje at jeg da finner på noe annet jeg liker eller har glede av. Noe som kan oppta tankene mine, for ofte kommer godtesyken av gammel vane bare for min del. Så jeg gjør som jeg gjorde når jeg sluttet å røyke. Tenke på noe annet. Høres så enkelt ut, men jeg mener å sørge for å tenke på noe annet.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat