Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-07, 19:17   #101
01jun07
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 44
Innlegg: 74
01jun07 er ny på veien

Sv: Derfor må man drikke vann for å forbrenne fett

Jeg har lest tråden her, og må inrømme at jeg ikke forstår allt.
Først nå nåpr jeg gikk på denne kuren tenkte jeg at jeg måtte prøve å drikke mindre vann, for å få nedgang i vekt. nå nå jeg drikk emer vann.

Så jeg forstår at jeg skal drikke mer vann enn normalt, jeg gjør det, drikker MYE mer vann nå enn det jeg vanligvis ville gjordt. Men jeg går ikke mer på do. Så tenker jeg, samler kroppen opp vannet? hva skjer? og er det grunnen til at jeg har gått opp 4 kg siste 2 dagene? har jo drukket MYE vann..

Men takk til trådstarter for nyttig informasjon! selv om jeg ikke forstår allt som skjer, skjønner jeg budskapet..
Det eneste jeg ikke skjønner er salt diskusjonen... vil ikke det gjøre at kroppen binder opp "unødvendig" vann i kroppen?? er det ikke like greit å øke vannmengen man drikker etter som kroppen naturlig krever, istedenfor å dytte innpå med salt for å drikke MER? jeg tenker jo at hvis man ikke spiser/bruker salt, så vil vannet gå inn i kroppen, rense, og så komme ut igjen.. og jeg regner med at sånn saltbalansegreier i hjernen kun kommer under ekstreme forhold, og ikke hvis jeg drikker 4-5 liter vann over en dag..

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wfOr0eL/]
01jun07 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat