Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-13, 14:07   #32
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.199
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Anbefaler dere Eurodiett til meg?

Du spør men vil ikke ha råd siden du vet best selv? OK, det får være opp til deg. En kickstart trenger ikke være dumt det, men forventer du 10 kg på en måned så er faren stor for å bli skuffet om du "bare" klarer 4kg. Jeg for min del synes det er greiere med nøkterne mål og heller bli positivt overrasket over større vekttap.

Ellers så er vekttap i all hovedsak kosthold, trening derimot gir oppstramming og mer overskudd. Som man sier: Kosthold er kilo, trening er gram.

Mange opplever at vekttapet stopper opp eller reduseres når man begynner å trene. For min del gikk jeg ned til det halve i ukentlig vekttap når jeg begynte å trene. Men for meg var det helt greit så lenge pilen pekte rett vei. Jeg hadde brukt 20 år på å pådra meg overvekten, så et godt år til å bli kvitt den igjen var helt OK...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat