Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-13, 18:41   #34
Kosien
Juniormedlem
 
Kosien sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2013
Alder: 40
Innlegg: 46
Kosien er på en erverdig vei

Sv: Anbefaler dere Eurodiett til meg?

Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.

Men du erstatter ED produktene med proteinshaker? Eller har jeg misforstått? Og har tenkt å bytte ut shaker med vanlige måltider etterhvert? Dette vil jeg ikke anbefale, ED er nøye gjennomtenkt i forhold til innhold og gjennomføring. Man får oppfølging av lege og andre.
Jeg vil si at det er ganske risikabelt å gjøre dette på egenhånd.
Men en ting jeg lurer på er om dere leser rådene til oss andre her inne om å gå raskt ned? Mange av oss snakker av egen erfaring. Kanskje det er sånn at man selv må erfare at det ikke er lurt?
Denne venninnen her gikk ned 35 kg på ED, og det er kjempegode resultater! Var det på 6 måneder? Det er flere jeg kjenner som har gjort det samme. 6 måneder er ikke lang tid. Horribelt å skulle gjøre dette på 1 måned og planlegge en nedgang på 10 kg. Hvis du først setter i gang med ED og går gjennom med lege og oppfølging, skjønner jeg bare ikke hvorfor bare gjennomføre opplegget? Man erstatter jo produktene gradvis med vanlig lavkarbomat.

Rådene her inne blir lest de, men du må også skjønne at det er kanskje lett for deg å lese deg opp her, men å starte som ny her er overveldende. tusen forskjellige meninger om alt, og ikke minst ørten forskjellige dietter. "Smaken er som baken, nemlig delt" er et godt utganspunkt her tror jeg. Jeg har aldri sagt jeg SKAL NED 10 kg på 4 uker. Jeg har ingen tro på at jeg kommer til å klare å gå ned 10 kg på 4 uker, og er helt fornøyd med det.

__________________


Kosien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat