Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-06, 20:34   #5
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Etter lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Chilicat, her.

Hei

Jeg har tenkt å gå ned ca. 5 kilo med å unngå karboer. Jeg har tenkt å spsie normalt igjen når jeg har nådd målet mitt. Er det da typisk at man går lett opp i vekt igjen? Har et helt vanlig og variert kosthold og trener 2-3 ganger i uka. Noen som har erfaringer å dele?

Jeg tror Optimal Ernæring er rette filosofien for deg. Boka heter Bedre uten brød, og en av forfatterne heter Wolfgang Lutz. Denne dietten er ikke så streng og boka gir deg mange gode grunner til å passe kostholdet livet ut.
Det spørs jo hva du vil, om du vil gå ned fem kilo i løpet av en måned og så gå opp ti kilo etterpå, eller om du vil gå ned fem kilo i løpet av ett år og så holde vekten år etter år.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat