Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-10, 21:57   #131
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Unngå å bli lurt av søtstoffer

Opprinnelig lagt inn av Ethewia, her.

I alle fall, hittil har jeg lest flere plasser i forumet at sukkeralkoholer ikke skal regnes med når man teller antall kh i en vare. Hvordan kan dette være riktig når det delvis (avhengig av person og hvilken type) taes opp i tarmen ? I alle fall gjør det det i følge flere i denne tråden. For meg er ikke dette logisk i det hele tatt. Hadde det gått inn og så rett ut, så ok, da hadde saken vært en annen. Men hvis det ikke er saken, så kan man vel ikke la være å telle med dem?

Fordi det er en forenkling. På matvarer telles de ikke med... Så man må se an hvilke sukkeralkoholer som er brukt. De kan bruke maltitolsirup og likevel påstå at de er sukkerfrie og få nettokarber. Galskap!

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat