Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-11, 12:00   #86
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Flere tungvektere på Skaldeman-"diett" her?

Opprinnelig lagt inn av Kattepine, her.

Jeg får ikke til dette....jeg får faktisk ikke til noe i det hele tatt. No har jeg spist lavkarbo i fire uker og vært mer enn to uker på Skaldeman-mat, og jeg går ikke ned et gram. Føler meg som en fleskebolle og er stiv og ekkel i kroppen. Det aller verste og mest deprimerende er at magen er blitt en stor, diger, slaskete sekk...jeg har aldri sett på makan. Stor var den fra før, men siste uken virker det som om alt av fløte, rømme, bacon og diverse etcetera har samlet seg rundt magen. Hva ER dette for noe???

Jeg er 53 år, har diabetes 2 og lavt stoffskifte som plager livet av meg. Ikke forstår jeg hun som sa at hun var gått over til Skaldeman med MINDRE fløte og rømme.....? Trodde det var motsatt, jeg, at det skulle være mer av disse tingene for å få opp fettprosenten?

Jeg gir dette 'prosjektet' mitt 2 måneder.... Men jeg fatter og begriper ikke at jeg skal greie å holde ut med denne maten resten av livet? Jeg blir allerede kvalm av å tenke på kjøtt og flesk, fløte og rømme og alt som er 'bra'.. Drikker kun vann og grønn te og har kuttet ut kaffe. Slenger i meg en teskje kanel hver dag i tillegg til vitaminer og omega 3.

Dette var mitt første innlegg. Føles litt ok, det. Og kanskje er det andre som har hatt det sånn????

Jeg veier 82 kg og skal ned 15-20 kg, så jeg prøver meg på 25+. SUKK.

Du vil ikke prøve deg på ketolyse heller da?

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat