Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-06, 21:34   #1
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Tørre Lepper ?

Det er innmari tørr luft der jeg jobber og jeg får alltid tørre lepper. Spesielt nå når det også er kaldt ute er det plagsomt.

Bruker jeg Lypsyl eller hva de nå heter alle sammen, MÅ man jo smøre seg hele tida.

Men jeg bruker Elizabeth Arden Eight hour creme og det har funket greitt. I går da jeg var i byen hadde jeg glemt den hjemme. Damen på Vita anbefalte en nye leppe pomade som visst hadde blitt best i test i KK og et annet blad (jeg leser ikke ukeblader så det hadde gått meg hus forbi) - den heter L'aura Montana Lip Balm

Så i dag da jeg dro hjemmefra, klinte jeg på md den nye lebe pommaden. Først da jeg skulle spise, - sånn ca. 4,5 timer senere, gikk det opp for meg at jeg ikke hadde smurt leppene siden jeg dro hjemmefra. Og de var like myke og glatte !! Wow !! Det er første gangen jeg har opplevd. Selv med EA må jeg smøre oftere enn hver 4. time om jeg ikke skal få den "tørre" følelsen !

Så denne anbefales, selv om den var dyr, kr. 139. Men siden man ikke behøver å smøre så ofte, regner jeg med at den holder en stund !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat