Vis enkelt innlegg
Gammel 20-07-11, 08:44   #42
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Iste - enkel metode

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Hva slags type stevia bruker du? Jeg har en boks med hvitt pulver og det er helt vanvittig søtt (20 gram høykonsentrert steviaekstrakt med 90% steviosid). Bruker jeg 1/3 teskje på en liter får jeg anis te uten å ha bedt om det... Til en kopp te bruker jeg en halv knivsodd stevia.

Jeg har veldig små teskjeer, innser jeg nå. Brukte ren hvit stevia, men i skjeer fra Søstrene Grene som er en del mindre enn vanlige bestikk-teskjeer. Anbefaler jo uansett å smake seg frem.

Jeg har gjort dette med grønn te og stor suksess også - både noen yogi-varianter og billig mint-te fra Rema - kan ikke svare på hvorfor det evt ikke fungerer for andre.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat