Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-11, 19:58   #14
aliena
Medlem
 
aliena sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 50
aliena er på en erverdig vei

Sv: Flere som skal begynne 1. mai?

Opprinnelig lagt inn av wonderwoman, her.

Hei! Jeg begynte i går (26.apr.) Har så vidt prøvd meg på lavkarbo før, uten at det funket så veldig bra. Men jeg vil gi det en sjanse til, og er supermotivert. Ønsker i første omgang å gå ned 10 kg. Det er så mye jeg har lagt på meg siste halvannet år
Mitt største problem er at jeg sjelden får en ordentlig metthetsfølelse, og jeg er redd jeg spiser for mye nå også.
I dag har jeg spist to egg og to baconskiver til frokost. Isbergsalat, tomat, oliven, feta og to skiver spekeskinke og en 100 g lavkarbo-pølse til lunsj. Blomkål, spinat og sopp med fløte og strimlet svinekjøtt (ca 100g) til middag. I tillegg ca 50 g bringebær og 4 skiver hvitost. Jeg ser jo at dette er ganske mye... Og fortsatt kunne jeg spist det dobbelte, om det ikke var for at jeg heldigvis har litt fornuft

Synes ikke du spiser så mye, men nå vet jeg jo ikke hvor høy du er, hvor aktiv du er osv.

Har du forsøkt å legge inn det du spiser på diett.no? Jeg fikk litt sjokk når jeg la inn det jeg spiste, trodde jeg spiste SÅÅÅÅÅ mye, og så viste tallene noe helt annet, jeg fikk faktisk i meg for lite kcal (i forhold til bmr).

aliena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat