Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-06, 19:35   #1
Nett
Seniormedlem
 
Nett sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Østlandet
Alder: 52
Innlegg: 1.587
Nett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt likt

Noen spørsmål ang. pcos!

Kan Metformin hjelpe dersom ikke lavkarbo hjelper - eller har ikke piller noen annen effekt enn lavkarbo.kosthold?

Har gått på Bailine (en form for elektronisk muskeltrening) ca 20 ganger nå de siste 3 mnd. med det resultat at jeg har gått ned 1 cm i livet (har faktisk gått opp 1 cm på dagens måling). Har benyttet et bestemt "mage-program" med ekstra mange elektroder på magen for å stramme den inn maksimalt. Ellers på kroppen har jeg gått ned 21 cm. tilsammen - noe som er lite i forhold til at jeg har vært der så mange ganger.(I tillegg trener jeg stepp og body-pump 2-4 ganger i uken - siden mai).
Dette er ikke vanlig og tyder på at noe er galt ment hun som målte meg. Har heller ikke gått ned noen kg. - vekten i dag sto på det samme som da jeg begynte der - ennå jeg mer eller mindre har levd på lavkarbo hele tiden. I sommer hadde jeg noen utskeielser, men i hverdagen spiser jeg kunn lavkarbo og har gjort det siden i januar.
Noen som har samme erfaring??

Må vel også si at jeg har hypotyreose og bruker Levaxin (150 mcg.) og Liotyronin (15 mcg.) pr. dag. Har også PCO(S), har prøvd div. p-piller med neg. res. bruker derfor hormonsoiral (i ca 1 1/2 år) og har vært fornøyd frem til nå. (Tok også en opr. for 2 år siden for å stikke hull på alle cystene ).

Skal til legen i morgen og lurer på om det er noe spes jeg må huske på å ta opp, prøver jeg bør be om. Har på følelsen at det kan være noe med testosteron-nivået - har i det siste fått enda mer hårvekst, syns stemmer er blitt dypere (vanskelig å synge div barnesanger), legger på meg i livet.

Et litt rotete innlegg, men håper noen kan hjelpe meg

__________________
Nett
Nett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo. Svar med sitat