Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-09, 13:21   #63
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbolapper

Jeg har nettopp stekt. Lagde dobbel røre + så å si alt som tipses om i tråden her som tillegg. Smaker kjempebra, men de er litt fuktige under enda. Ligger på rist nå.
Virkel jo vellykket, men fikk veldig lite ut av dobbel porsjon synes jeg. Bare 8 litt store stykker. (kanskje fordi eggehviten min falt sammen)
Har tenkt å bruke dem som pølsebrød på tur.
Gjorde det med de originale Ziggy-lappene i påsken i fjor. Det ble veldig bra, med disse med sesamfrø på toppen og masse deilig krydder blir nok enda bedre.

Etterpånotis: Måtte bare smake en med mye vanlig pålegg på. Smakte fortreffelig!

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste

Sist redigert av nalana : 11-04-09 kl 13:27.
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat