Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-11, 21:05   #52
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Optimal Ernæring

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

har ikke vært på tur, det hadde vært interessant, men for å være ærlig, selv om damen bak siden har gode intensjoner, er sidene så utrolig dårlig skrevet, og inneholder for lite informasjon om både hun som står bak, dietten optimal ernæring og om turen til Polen at jeg tenker at kanskje andre ting også ikke er helt i orden...
Mener Kwasniewski at kun tyttebær er lovlig på optimal diett feks? Og pommes frites? (det står dog små mengder da). Nå har ikke jeg fått tak i boka på engelsk foreløpig - venter vel på en norsk oversettelse

Jeg har ikke greid å få tak i Optimal Nutrition-boka jeg heller, men jeg troood det er sånn at Kwasniewski synes litt stivelse er i orden, så det er ikke store motforestillinger mot potet - men dette må noen andre bekrefte.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat