Tråd: Ny på karbo
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-12, 00:32   #2
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Ny på karbo

Opprinnelig lagt inn av karbokåre, her.

Er rullestolbruker og sliter med og kvitte meg med en 8-10 kilo, ikke lett når man er sittende stort sett mesteparten av døgnet.
Nå ligger jeg på mellom 25-35 karbs om dagen. Til alle måltider utentatt middag spiser jeg en brødskive (lavkarbobrød 2,4 pr skive) med kokt skinke. Middag blir som regel kjøttdeig med 0 kh og wokmix(7,3kh) ved siden av.
Er dette ok, eller er det for mye brød selv om det er lavkarbo? Jeg har testet dette et par uker, men har ikke fulgt det i helga og da er vel forrige uke bortkasta?
Setter pris på noen tanker om dette opplegget- Takk:-)

Hei, og velkommen! Jeg er ingen ekspert, så jeg skal ikke si om dette er bra eller ikke. Men jeg selv har tro på og ikke spise noe lavkarbo-brød de første 6 ukene. Ikke noe kunstig sukker heller, eller lavkarbo-gotteri. Bare rene produkter som kjøtt, egg, grønnsaker og meieriprodukter, nøtter til kos.

Wokmix er sikkert ok, men det var litt mye kh pr 100 syns jeg.

Jeg ville fulgt opplegget også i helgene, iallefall de første månedene.

Lykke til videre! Bra du bruker dette forumet, her kan du få mye støtte!!

__________________

Sist redigert av Marella77 : 18-11-12 kl 11:32.
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat