Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-04, 08:43   #6
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Hei Cococococat, velkommen hit!

Jeg tror det er riktig som du sier - at når man er så avhengig av karboh. er det desto viktigere å fortsette med dietten. Hold ut, etter tre dager var alle mine karbo.behov borte!

Og etter en uke hadde jeg gått ned to kilo og en cm rundt midjen. Nå er jeg i Fase 1 på min 12. dag og har gått ned ? kilo (glemte å veie med før frokost) og 3 cm rundt midjen
Mavefettet forsvinner altså som bare det.

Jeg skjønner at dere blir lei, og da er jo variering kjempeviktig. Jeg skal sjekke om noen av SB-oppskriftene jeg har kopiert fra nettet er forskjellige fra de i boken, og legge dem inn her til deg.

Makrell-i-tomat inneholder sukker, så dette ville jeg ikke spist i Fase 1 (melene - hørte du det)

Går inn å sjekker oppskrifter nå, hold ut så lenge da

Fint med flere SB-ere her inne!
marianne

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat